duminică, 24 octombrie 2010

De ce ?

Am sa încerc sa va răspund la aceasta întrebare De ce ? am hotărît sa scriu pe blogul meu , și ce m-a motivat sa fac acest lucru.

Ca și interese am sa inccerc sa abordez lucruri despre Parapantism și Hoinăreală cum am si dat nume acestui blog. Aici vreau sa fiu mai explicit adică hoinăreală asta ce cuprinde din perspectiva mea : Camping, Drumetii, Outdoor, Bushcraft, Ieşirii în natura . Deci tot ce o sa găsiţi aici va reprezenta punctul meu de vedere din puţină si umila mea pregătire și experienţă .

Motivul ? Unul foarte clar , împărtăşirea celor din jur pasiunile mele , iubirea pe care o am pentru natura si poate pentu uni mai receptivi, informaţii utile despre cele mai sus numite, pentru o mai buna imbogatire a cunoştinţelor în aceste domenii . Nu vreau sa par mai stiu eu ce profet sau atot stiutor, am mai amintit ca e punctul meu de vedere si asta va caracteriza, cine are urechi de auzit sa auda (sau altfel spus cine are ochi de citit sa citească si sa priceapă). Apoi ma-m gîndit și  la ce a spus autorul Serban Derlogea: "sa intervenim fiecare și sa încercăm sa schimbăm puţin cîte puţin mentalitatea poprului nostru sărac și neinformat" și cam are dreptate, nimeni nu ne da un sfat , o informaţie doar amăgiri și minciuni.  

Ași dori ca acest blog și multe altele care mai abordează aceste teme sa fie consultate de cat mai mulţi dintre noi (mai ales cei leneşi care nu au putere de ași privi viitorul în fata și sa îşi spună : vreau și eu sa trăiesc cumva mai frumos și mai natural în detrimentul privitului la TV , după fustite si mai stiu eu ce înclinaţii asemanatoare au compatriotii noştri) asta ca o mica paranteza , chiar va incanta faptul sa vad cat mai mulţi vizitatorii si interesaţi de aceste lucruri pe care eu le numesc "mostenire sfîntă de la înaintaşi noștri care au dorit sa zboare liberi si cărora outdoorul le era esențial în viața de zi cu zi și mai presus un dar de la natura revarsat de Cel de sus noua muribunzilor spre fericirea ochilor a minți și a sufletului" destul ca dau în filozofii . Deci cam asta e ideea mea despre blog așa cum doresc eu sa îl vad . O sa afișez și fotografii pe unde o se călătoresc fiind și un impatimit al fotografiatului, ca sa intelegeti mai bine si sa ne bucuram impreuna de peisaje si locuri binecuvantate .


Niciun comentariu: